تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۳

حس نو

آسمان که عطر شعر بگیرد

وقتی درست زیر درختان هیاهو زده ی پاییز

رقص باران

به قامت پیاده رو ها لباس خیس بدوزد


تو


شروع می شوی...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
مهدیه جاهد

نظرات  (۲)

سلام

هر روز پاییزه ، هر هفته پاییزه
هر ماه پاییزه ، هر سال پاییزه
دلخونم از چشمات ، ماه پس ِ ابرم
من کاسه ی صبرم ، این کاسه لبریزه



پاسخ:
قبلا پاییز رو خیلی دوست داشتم الان بیشتر از قبل
۳۱ تیر ۹۳ ، ۰۸:۲۹ خانم معلم
من پاییزی ام ... من پاییزی ام ... من پاییزی ام ( مدل جیگر بخون )
اونم ماه ِ مهر ،
ماه من و " او "یکی است ...
عاشقشم ...
پاسخ:
بله دیگه بعد کی میتونه دست به یکی شدن شما دو تا رو حریف بشه؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">