تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۲

28


تقدیرم
گره بخورد
با مقدر تو

این شب ها...
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
مهدیه جاهد

نظرات  (۶)

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۷ خارج ازچارچوب
بازم یه قدر دیگه و من بی قدر ...
ان شالله

اگه حرم رفتی بخصوص این روزها
اگه تونستی از طرف من یه زیارت عاشورا بخون
اگه هم نه لااقل یه سلام ویژه از طرف من بده
که این روزها بد نیازمندم .

ممنون

پاسخ:
در اولین فرصت چشم
سلام 
دیشب انقدر یادت بودم که نگو ... بعد نشستم نار پرده ای که حائل بخش زنونه و مردونه ی مسجد بود . یه آقای مسنی با دوستش صحبت میکرد . میگفت سلام من برسون بگو السلام علیک یا ثامن الحجج ... دیدم وااای داره با دوستش که مشهده از تو حیاط صحن صحبت میکنه ..بعدشم که تموم شد به دوستای دیگه اش که کنارش نشسته بودن میگفت این دوستم از مشهد یاد من افتاده از اونجا زنگ زده که سلام بدم و ... دلم مهدیه خواست یهو ... 

ایشالا که در تقدیرت بهترینها رقم بخوره این شبها ...
حرم رفتی فراموشم نکنی ها ...
پاسخ:
من شبای قدر هیچکدوم حرم نرفتم اما به یاد همه بودم
مخصوصن شما
سلام حاچ خانم
بابا اهورایی شدی؟؟؟
به امام رضا جون خیلی سلام مارو برسون بگو نگاه میخواد این مجاور قدیم غریب افتاده
پاسخ:
سلام عزیزم
اهورایی بودیم

چششششششم
خدایا تقدیرمان را خوش بنویس ....
آمین...

اشاره به کامنت بالا :
حالا خوبه ماورایی نشدی :دی
پاسخ:
ای تو روحت سمیه :))))))
خخخخخخخخخخخ
اولین چیزی که به ذهنم رسید بعد دیدن کلمه اهورایی این بود خب :دی
پاسخ:
:))))) خیلی باحال بود ولی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">