تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۵

76

صورتت چال زیبایی ندارد
موهایت هم مد روز نیست
چه فرقی میکند
من همان صورت گاهی تراشیده و گاهی نتراشیده ت را دوست دارم
با همان موهایی که صبح به صبح شانه شان میزنیو ـا آخر شب هزار بار بهم میریزد

و حتا بوی جوراب هایت که حوصله نداری وقتی می ایی خانه بی اندازیشان توی سبد لباس های کثیف
و آخرش خودم مجبورم از گوشه بخاری کنارتلویزیون یا پنهان ترین گوشه های خانه پیدایشان کنم.

من همان بوی عطر های اشتباهیت را دوست دارم و شیشه های خالی عطر های خودم را!

حتا دستمال کاغذی هایی را که حوصله نمی کنی از جیب لباسهایت در بیاوری
و گلوله های دستمال روی لباس های شسته را.

تمام بی نظمی های یک مرد را
تمام مرد بودنت را

دوست دارم!

...
وقتی با تمام خستگی برایم آغوشی از اهمیت داشتن را می اوری

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۵
مهدیه جاهد

نظرات  (۸)

رعایت کنید بابا .. ازینجا مجرد رد میشه D:
.
مستدام و عاقبت بخیر ان شاءالله..
پاسخ:
برید متاهل شید مجردای تنبل

سلام آبجی گلم

متن های خوبی بودن ....

بیا سایت هم دیگه رو لینک کنیم

                                     abaqus.xzn.ir

به پای هم پیر بشوید و عمر با عزت و سلامت 
بازم مادر شدنت مبارک. دعا کن ما هم تجربه کنیم حس شما رو :)
پاسخ:
ممنون انشااللههههههه
۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۶ خانم معلم
سلااام 

بابا چه خبره این همه عشقولانه 
از اینجا دختر مجرد رد میشه ها ! طفلیا هوس می کنن ...
پاسخ:
برن ازدواج کنن خب
عصن می نویسم که زود برن ازدواح کنن
بعدشم تو وبلاگ من جز من و شما کسی نمیاد :))
۲۰ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۲ خانوم کوچولو
مرد خوب نعمته
نعمت !
شکر گذارش باید بود ..
حالا یه مقدارم بی نظمه دیگه
چاره چیه !
زور دوست داشتن زیاده دیگه .. دیکتاتوریه قلبه کاریش نمیشه کرد ..!!
خوبی مهدیه ؟
پاسخ:
خووووووووووووووب عالی توپ
سلام سرکار خانم جاهد. شما چقدر خوب می‌نویسید. این مطلب را چندبار خوندم، عالی بود. کاش داستان‌نوشتن را ادامه می‌دادید. اولین‌بار که داستان‌هاتون را خواندم، گفتم این شخص خیلی مستعد است. ان‌شاءالله که کتاب می‌خوانید؟ بیشتر مطالب وبلاگتون را خواندم. درضمن تولد آیه هم مبارک باشد.
پاسخ:
و علیکم السلام
حالا چرا ناشناس؟
خیلی هم ممنون.
داستان نوشتن وقت و مطالعه میخواد که فعلا من ندارم.
تا یکم ایه بزرگتر بشه انشاالله ادامه میدم
خیلی هم لطف دارید. :)
چر پلاسو دی اکتیو کردی مامان کوچولو؟
پاسخ:
از بس همه جا یه مشت بی شعور از خدا بی خبر هست و مزاحم آدم میشن.
هستم ولی فیک هستم
سلام علیکم. حالا که الحمدالله مادر شده‌اید، خواندن کتاب «مادر و پنجاه سال زندگی در ایران» برای شما حلاوت خاصی خواهد داشت.
پاسخ:
و علیکم السلام.
حتما در اولین فرصت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">