تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۳:۴۸

74

تا وقتی مجردی نوشتن یک سری درونیاتت کار راحتی ست
اما همین که متاهل میشوی
باید مراقب آن دوتا چشمی که درونیاتت را میخواند و ممکن ست بخاطر یک کلمه ش دلش مچاله شود یا نگران  باشی

این هم یکی از سختی های تاهل ست!

ترس از به درد آوردن دل آن دوتا چشمی که داری باهاش نفس می کشی !

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۵
مهدیه جاهد

نظرات  (۵)

دست اخر اینکه..
خدا شما رو برای هم حفظ کنه.. ایضن اون فندقو :)
پاسخ:
سلامت باشید
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۵ زهره سعادتمند
خوووب می فهمم
دلم برات تنگ شده :/
پاسخ:
من که هستم تو نیستی عزیم

میدونی مهدیه، این مساله انقدر منو میترسونه که هروقت بحث ازدواج پیش میاد، بخاطرش های های گریه میکنم.

ترس از اینکه قراره ی نفر دیگه تو فردیت من وارد بشه...کسی که نفست جوری بهش بند بشه که برای ذره ذره کارهات، نه که مجبور باشی، به میل خودت وارد  تمام تصمیماتت بکنیش.. اجازه بدی به ساعتای تنهاییت سرک بکشه..برای ساعتای خالیت برنامه بده.. براش وقت بذاری.. حرفاتو بخوری..ناراحتش نکنی...

دردایی که آدم خودخواسته میپذیره ولی نمیدونه برای درمانش چیکار کنه...

پاسخ:
بهر حال هر چیز خوبی بدست آوردنش یه سری هزینه ها داره!

آدم ها خیلی وقت های خوبی رو با خودشون میگذرونن تنها
اما وقتی بجث ازدواج میاد وسط و خوبی های دونفره گذروندن وقت
دیگه اون تهایی تقریبا نابود میشه!
اینام هزینه های ازدواجه
عجب زن‌وشوهری هستید که درون‌تون هم‌دیگه رو می‌رنجونه؟ ما رو باش چه خیال‌هایی پیش ِ خودمون می‌کردیم :)
پاسخ:
عحب حرفی زدید! یک ساعته دارم بهش میخندم!

من از زن و شوهر هایی که دائم نگرانی هاشون رو از هر لحظه زندگی به همسرشون ابراز میکنن بی زارم
این درونیات میرنجونه هم راهتو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">