تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۳:۰۲

29

یک بچه بیاوری


شکل خودت


آنوقت بنشینی بزرگ شدن خودت را ببینی
جالبیش اینجاست که همه خصلت های بد خودت را هم ارث ببرد
آن وقت تو بشینی گند اخلاقی های خودت را و کله شقی های خودت را هم ببینی
آن وقت ست که
باید بروی دست پدرو ومادرت را ببوسی
که چه تحملی داشته ند و چه صبری
تا تو بزرگ شدی
پس
همین حالا بلند شو و  ببوس
شاید فردا
دیر باشد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
مهدیه جاهد

نظرات  (۷)

سلام

واقعا ازین قضیه میترسم

قبل از ازدواج عاشق بچه بودم ولی الان....

شاید برای اولین بار باشه تو زندگیم میترسم.

خدا رحم کنه...

یاعلی
پاسخ:
ترس از بچه دار شدن
ترس بدیه
خیلی بد!
اوخـــــــــــــی 
یه بچه مو پخ پخووو دماغوووو :دی :-* :x
پاسخ:
چاقم باشه
واااای بچه ی تو و حسین چی در میاد !!! ..خدا بداد اون خونه ای برسه که بناست شما مهمونش باشین ... خود ِ پدر و مادر رو باید دست و پاشونو بست دیگه بچه که جای خود داره ... 

ولی جدا حرف قشنگی زدی .من در همین یکی یک دانه ام تمام خصلت های بدم رو میبینم . همش میخندم میگم : اینشم به من رفته ((((:
پاسخ:
از نظر حسین که
بچه ای که بنده تربیت کنم یا لوسه لوسه یا عقده ای :)))
چون من حد تعادل توی برخورد با بچه ها رو ندارم
 اما از نظر بقیه حالا بذار بچه خودت بیاد اونوقت بهت میگم میی تونی اخمش کنی یا نه!

از نظر من هم که بچه ای که حسین بخواد تربیت کنه اینقدر لووووووووووسه ننره که نمی شه نگاش کرد!
این بود انشای من!:)))
۱۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۰ زهره سعادتمند
اصن مگه ما اخلاق بد هم داریم؟!


چه جالب!
 منم فک می کنم بچه ای که احسان تربیت کنه خیلی لوسه و غیرقابل تحمله!
شایدم ما داریم به بچه هامون حسودی می کنیم حالیمون نی!
ها؟
پاسخ:
بعید نیست :دی
سلام

من نمی دونم این چه قدرتیه که هر چی خصلت بده رو اون بچه یه جا به ارث می بره



التماس دعا
:)
پاسخ:
قدرت وراثت :))

محتاجیم
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۲ خارج ازچارچوب
بچه دار شدن خیلی پدیده عجیبیه.
پاسخ:
عجیب فقط؟
به من میگن بچه ت از این بچه های لوس و ننر و جیغ جیغو بی تربیت میشه :| از اون نظر که مار از پونه بدش میاد البته!
پاسخ:
منم از این حرفا زیاد می شنوم
منتها از اونجا که لج بازم نمیذارم بچه م چنین جانوری از آب دربیاد:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">