تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
۲۸ دی ۹۱ ، ۰۰:۲۵

5-توضیح

من هم که معلوم است من ِ نویسنده میمش که میم اول اسم و نون هم احتمالن مال این است که از گشنگی نمیریم. هر کسی به فراخور اسم خودش من دارد.مثلن شما منتان من نیست شن است. شین شما با نان بخور و نمیرتان.

اینجوری می شود که هر من تومنی صنار با بقیه توفیر دارد. وگرنه اگر قرار بود همه من ها من باشدفرق بین من و شما در چی بود؟ اما مشترک همه مان همان نون است که اگر نباشد واویلا...






آیدی حقیقی هم  یک شخصیت ست مثل روح اون مرحوم با این تفاوت که آیدی حقیقی وجود دارد وجود داشتنی.

تعریف هم ندارد. دارد کنار من و با من و برای من زندگی می کند و گاهی هم تحمل می کند این من پر طمطراق را.

ایشان هم مثل مرحوم افاضات زیادی دارند البته فضیلت دارند بر آن ان هم این که شاکله شان را 27 سال پیش حضرات والدینشان پی ریزی کرده ند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۸
مهدیه جاهد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">