تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۲

40

دو تا مرغ عشق داشتم که شدند سه تا .

یکیشان راآوردم که آن دوتا خیرسرشان بی افتند روی رقابت و جفت شوند باهم.

این دز رقابت توی وجودشان انقدر قلیان کرد که تخم کردند و جوجه هم دادند.

الان یک عدد جوجه ی زشت صورتی شکم گنده ی کور کچل عزیز کرده دارند.

به آن سومی هم اجازه جیک زدن نمی دهند.

حرف بزند جفت نر می زند کبابش می کند!

_____________________________________


سر کار رفتنم هم مثل نوشتنم و مثل بافتنی بافتنم و مثل درس خواندنم و مثل زندگی کردنم عقیم ماند.

بازاریابی دوتا فاکتور مهم می خواهد

یکی فن بیان

یکی هم صبر و بردباری

فن بیان را که هر کسی با تمرین می تواند به دست بیاورد

ولی صبر

فاکتور اصلی که من ندارم :)


__________________________________________________


بلاخره بعد از آن همه دویدن فقط شد که یکی مان به عشقش برسد

امیر حسین یک بنز خرید.

حالا ما را کشته با این بنزش و بنز سواری ش.

فکر کرده حالا پراید سوار شده اینقدر ژست می گیرد.


________________________________________________


دلم برف می خواهد

شب

و نور چراغ های توی سطح شهر

و صدای برف زیر قدم هام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۵
مهدیه جاهد

نظرات  (۳)

۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۹ خارج ازچارچوب
تبریک میگم.بابت جوجه مرغ عشق.بابت بنز.
من موندم اول زن بگیرم بعد ماشین.یا اول ماشین بعد زن!
پاسخ:
ان شا الله روزی و قسمت شما.
زن بگیرید
ماشین توی هر برحه از زندگی می تواند باشد
اما زن نه
دست شما هم درد نکند که زن را اندازه ماشین پایین اوردید
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۷ خارج از چارچوب
ای بابا!خانوما منتظرن تا از حرف مردا قرائت منفی کنن بکوبن تو سرشون!! اتفاقن این تقدیم و تاخیر رو به خاطر جایگاه زن گفتم
برای من مهمه که آن خجسته(زن خوشبخت) سختی نکشه به خاطر بی ماشینی.خصوصن تو این زمونه ی ناجوانمرد.
پاسخ:
دیگه اینم جزو قابلیتهای خانوماس :))
۲۴ آذر ۹۲ ، ۱۶:۲۵ خانم معلم
به به سلام مادر بزرگ ! تولد جوجه تون مبارک 
ماشا الله درسته که صبر و حوصله کار بیرون رو نداری ولی در نگهداری از حیوانات بی همتایی ، اگه من بودم اون دو تا رو تا حالا روونه قبرستون کرده بودم ... 

بنزتونم خیلی عالیه ، در حد ماکسیما ! بعله هم ، ما سوارش شدیم بهتر می دونیم ... 

به نظر من یه هنر یاد بگیری که بازار کار داشته باشه خیلی بهتره . هم توی خونه ای ، هم به کارت میرسی و هم پول در میاری . کار بیرون یه حماقت محضه برای خانومها . اینو منی بهت میگم که سی سال کار کرده اونم معلمی شغل مورد علاقه ی خانمها با ساعت کاری مشخص . تعطیلی تابستون و دم خور بودن با جنس مونث . چیزهایی که مردها روش حساسیت زیادی دارن . ولی باز کار بیرون ، کار بیرونه و زحمت اضافی رو دوش خانم ِ خونه . 
حیف که عروس ما مطمئنا حرف منو گوش نمیکنه من مطمئنا بهش توصیه خواهم کرد سر ِ کار نره . چشم پسر کور دندش نرم بیشتر کار کنه ... 
پاسخ:
سلام مامان مادر بزرگ :دی
 اتفاقا دارم به این موضوع یک هنر به طور جدی فکر میکنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">