تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

تا صبح تابناک اهورایی

دل نوشته گاه کمی خصوصی تَرَک

در میان حجم کلمات وقتی گم شوی خودت می شوی کلمه
خودت می شوی توضیح
حتا نگاهت می شود کتاب کتاب حرف
این گم شدن را دوست دارم
این کلمه شدن را
که خدا به کلمه قسم خورده ست
آخرین مطالب
  • ۹۵/۱۱/۱۷
    82
  • ۹۴/۰۸/۰۹
    81
  • ۹۴/۰۳/۲۰
    80
  • ۹۴/۰۳/۱۷
    79
  • ۹۴/۰۱/۲۴
    78
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    77
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۳/۰۶/۲۹
    73
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۲۰
    16
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۱/۱۱/۰۳
    7
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۳/۰۷/۱۵
    74
  • ۹۱/۱۱/۱۰
    9
محبوب ترین مطالب
  • ۹۱/۱۱/۱۸
    10
  • ۹۲/۰۶/۲۰
    34
  • ۹۳/۰۸/۲۰
    75
  • ۹۳/۰۹/۰۵
    76
  • ۹۲/۰۵/۰۶
    28
  • ۹۱/۱۰/۳۰
    6
  • ۹۲/۱۰/۱۵
    47
  • ۹۲/۰۳/۲۸
    12
  • ۹۲/۰۶/۰۴
    33
۰۶ آبان ۹۲ ، ۱۵:۳۸

39

حس های زیادی دارد می زند به کله م

نه دارد می دود توی تنم

همه شان هم در تقابل هم

یکی می گوید مثل یک خانم خانه دار خوب بنشین و کارهای خانه ات را انجام بده کنارش کلی هنرمندی کن

بافتنی بباف آشپزی های جورواجور کن هر روز دکور خخانه ات را عوض کن

خیاطی یاد بگیر و هزار تا کار هنری دیگر خیر سرت دختری

یک حس هم می گوید بنشین درس بخوان با این 4 کلاس سواد به هیچ دردی نمی خوری فردا بچه ت خیلی راحت می پیچاندت توی دو سالگی و تو باید بنشینی بزنی تو ی سرت که چرا این قدر اطلاعاتت کم بوده

یا می روی توی فلان موسسه و مثل خنگ ها باید فقط نگاه کنی

یک حس هم می گوید برو سر کار مرد باش و توی این هاگیر واگیر اقتصادی فقط مصرف کننده نباش

خانه و کار خانه و هنر و درس همیشه هست

اما وقتی پول نداشته باشی ول معطلی...


از آنجایی هم که بنده کلی به توانایی های خودم ایمان دارم احتمالن همه  شان را با هم انجام دهم.

بافتنی به دست سر کلاس درس می روم که از ان طرف بودم برم سر کار



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۶
مهدیه جاهد

نظرات  (۴)

۱۰ آبان ۹۲ ، ۲۰:۰۵ خارج ازچارچوب
خوش به حال شما چقد آزادی اندیشه دارید!
پاسخ:
اندیشه که زیاد داریم منتها کار کن نیستیم!
یاد کار و اندیشه افتادم
برعکس من که حس و حال هیچ کاریو ندارم :))
پاسخ:
مثل منی منم فقط حرف میزنم
سلاااام 

حالا شنبه رفتی سر کار یا نه ؟ 

چطوری بود ؟ بافتنی بافتن و کار رو میگم ؟!! (((:
پاسخ:
سلام
بافتنیم یکمش مونده سر کار هم رفتم یک هفته هم رفتم منتها اصلن خوشم نیومد از کارش دیگه نرفتم :)))

من باید با کاری که می خوام انجام بدم حال کنم چه کار اداری چه کار خونه!
۰۴ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۶ خانم معلم
تو فقط به درد مدرسه میخوری ، اونم برای بچه های ابتدایی ... یه کلاس رو بشورونی و بریزی به هم .هم انرژِ خودت تخلیه بشه هم انرژی بچه ها ... 
پاسخ:
اوهوم مخصوصن اون موقعی انرژی من تخلیه میشه که بچه ها به حرفم نکنن بعد همه شونو یکی یکی از پنجره پرتاب کنم بیرون :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">